Een (niet zo) verborgen pareltje in NY

Zal ik hier ineens maar iets bekennen?

Eigenlijk zijn Hubbie en ik helemaal geen avontuurlijke mensen. En bovendien een beetje lui. Nee, wacht … Ik spreek enkel voor mezelf, dus niet oordelen over Hubbie. :-)

Maar we zijn het er wel allebei over eens dat het gewoon zonde zou zijn om in New York te wonen en níét buiten te komen om dingen te ontdekken. Dus heb ik me voorgenomen om elk weekend iets te plannen en een nieuw deeltje van de stad te ontdekken.

En eigenlijk ben ik wel trots dat ik kan zeggen dat dat tot nu toe heel goed lukt.

 

Wat een uitzicht!

En zo kwam het dat we twee weekends geleden in Long Island City naar een openluchtcinema zijn gegaan.

We waren uitgenodigd door een collega van Hubbie die ons wist te vertellen dat ‘Frozen’ op het programma stond. Verkocht! Dus wij gingen die zaterdag met een dekentje, wat chips en drinken over het water naar LIC.

En we waren meteen verkocht! Open ruimtes, frisse lucht, groen … en een uitzicht om uren naar te kijken!

Long Island City | View on Manhattan

 

Shhh, niet verder vertellen

Eerlijk gezegd wil ik dit deel van New York geheim houden, zodat het niet binnen de kortste keren overspoeld wordt door toeristen. Gelukkig heeft mijn blog maar een beperkt aantal lezers, dus de kans is klein dat ik de oorzaak ga zijn van een massamigratie. :-)

Maar goed, geniet gewoon even mee van het uitzicht …

LIC | View Manhattan

Long Island City | View Manhattan

Long Island City | Open air cinema

 

Een pareltje in New York …

3 gedachtes over “Een (niet zo) verborgen pareltje in NY

  1. Beste Vera, Ik heb uw blog gekregen via Claire Cappaert, onze lieve gastvrouw van het High Field house in Waasmunster bij St-Niklaas. Ik ben geboren in Belgie. Als ik 21 was ben ik naar de USA gekomen en heb in Fla en New Hampshire gewoond. Mijn hubbie heeft een job aangenomen verleden jaar in New York City. Dus wij wonen hier al negen maanden. Claire dacht dat je misschien gaarne contact zou komen. Mijn e-mail heb ik je juist opgestuurd. Ik ben ook op facebook onder . Bedankt voor de mooie fotos.Monique Pride

    • Hey Monique

      Bedankt om mijn blog te lezen! :-)
      Ik ben momenteel een tijdje op vakantie, dus ik lees en beantwoord mijn e-mail nu niet regelmatig. Ik zal proberen om iets te laten weten als ik terug ben in NYC.

      Nog veel plezier in de grote stad ;-)

Reacties welkom

