Kom je op bezoek?

Wel … na 2,5 jaar valt er gewoon niet meer zo veel spannends te beleven in Genève.

Door de dag werken we allebei, ’s avonds kijken we een filmpje of een serie en in het weekend doen we vooral wat huishoudelijke dingen (zoals naar de winkel gaan en poetsen). Ok, af en toe spreken we wel eens iets af met vrienden, maar vermits ik hen toch anoniem hou op deze blog, valt daar ook niet heel veel te vertellen.

Daarom schrijf ik dus bijna niets meer op deze blog.

Ik weet dat het niet echt goeie excuses zijn, maar ja …

Tot nu dus. Want nu is er groot nieuws. We hebben namelijk vorige week te horen gekregen dat we ons internationaal avontuur mogen verderzetten … in New York!

Yep, Hubbie en ik wonen binnenkort in the big apple. En binnenkort bedoel ik echt letterlijk: we vertrekken half of eind januari.

Dat wil zeggen nog twee maanden tijd om een tijdelijk appartement te zoeken in NY, iemand te zoeken om ons appartement hier over te nemen, vliegtickets te boeken, Mika te prepareren voor de grote reis en waarschijnlijk nog een hoop andere dingen te doen waar ik nu niet aan denk.

Het wordt zonder twijfel een avontuur. Ik ben er nog nooit geweest en Hubbie heeft er ooit drie dagen doorgebracht. We kennen de stad dus allebei niet, maar we kijken er wel naar uit.

En we gaan dus van dit ondertussen vertrouwde beeld:

Vaarwel Genève ...

Vaarwel Genève …

naar deze onbekende ervaring:

... welkom New York!

… welkom New York!

Maar goed, als de situatie iets wegheeft van de periode vlak voor we naar Genève vertrokken, dan gaan jullie nog een paar posts te lezen krijgen, want toen hebben we in de laatste twee maanden meer ontdekt dan in de jaren ervoor samen :-)

En binnen een paar maanden hou ik jullie dan op de hoogte van onze nieuwe avonturen in de VS. Hou deze blog dus zeker nog even in je favorieten ;-)

Reacties welkom

