Skipret

Het is eindelijk zover … We hebben een skiër in het gezin. En nee, het is niet Mika.

2014 02 xx - Foto Mika ski

En als Hubbie gaat skiën, heb ik dus tijd om onze Mika te photoshoppen …

Het is een vraag die we al dikwijls gekregen hebben: “En … al gaan skiën nu dat jullie in Genève wonen?” Het antwoord was altijd negatief. Bij mij nog steeds, maar Hubbie is gezwicht onder de sociale druk :-)

De eerste keer dat hij op pad ging, had ik de hele dag klamme handjes. Het was een beetje bang afwachten of ik een berichtje zou krijgen om te zeggen dat ik naar het ziekenhuis moest gaan. Gelukkig kwam dat sms’je nooit. De ergste diagnose die tot nu toe gesteld werd, is een gekneusde rib.

Vandaag is hij voor de vierde keer weg en mijn zenuwachtigheid steekt nog maar af en toe de kop op. We overleven het dus wel …

2014 02 23 - Foto Serge skiën

Reacties welkom

