Op z’n Amerikaans

IMG_0703

Ken je die American diners uit de tv-series en films? Zo eentje met zwarte en witte vloertegels, rode barkrukken en een jukebox? Dat hebben we ook in Genève!

Ik heb geen idee of dit typisch is in de VS of dat het eerder iets is om toeristen te lokken, maar ik vond het in ieder geval geweldig.

De bediening was goed, de obers vriendelijk, het eten lekker en het decor speels. Op het menu stonden natuurlijk hamburgers, maar ook nog andere interessante culinaire nieuwigheden (voor mij dan toch), zoals chili hot dog en een aantal lekkere desserts.

IMG_0705De desserts hebben we jammer genoeg niet geproefd, want de hamburger met frietjes en coleslaw bleek meer dan voldoende te zijn. Zelfs een piña-colada-milkshake kon er niet meer bij. Ooit …

In ieder geval, wie ons nog eens een bezoekje komt brengen, weet waar ie gaat eten!

IMG_0704

IMG_0695

IMG_0708

 

2 gedachtes over “Op z’n Amerikaans

  1. vanderheiden Jaklien zegt:

    hei Veerle, de jukebox is wel van uit mijne tijd daar stond ik nogal eens aan, maar zijn de frietjes daar ook zo lekker als hier ?????enfin als ’t smaakt , zoveel te beter,geniet er dan maar goed van . Groetjes.

    • Jammer genoeg werkte de jukebox niet, t stond er alleen voor decoratie.

      En ondertussen weet ik zelfs niet meer hoe de frietjes uit België smaken, dus ik ben al blij als ze hier gewoon lekker zijn. En ze waren wel lekker, hoor!

Reacties welkom

