Een goed gevulde week

Vorige week hebben we onze dagen goed kunnen vullen met sociale bezigheden.

2013 08 26 - KaraokeOm te beginnen was er maandag de wekelijkse quiz. En volgens mij hebben we onze beste score ooit behaald: een (gedeelde) vierde plaats van de dertien. Maar belangrijker: we zijn geëindigd vóór de twee teams die meestal om de eerste plaats vechten. Een glorieus moment …

 

2013 08 26 - KaraokeWoensdag ging het om andere talenten. Toen zijn we gaan karaoken. Enfin, Hubbie heeft de microfoon in zijn handen gehad, ik enkel een fototoestel! Maar ik heb me wel geamuseerd. Het was dan ook niet al te serieus: op voorhand was er gezegd dat karaoke 99% enthousiasme is en 1% talent. Dat kon je horen, maar dat komt de sfeer alleen maar ten goede, vind ik.

 

2013 08 26 - DrinkDonderdag organiseerden onze vrienden een lastminutedrink op hun fantastische terras en daar hebben we een heerlijke avond doorgebracht. En nieuwe mensen leren kennen. We gingen eigenlijk maar een uurtje blijven, maar uiteindelijk was het toch weer half elf toen we op de tram richting huis zaten. Zalig.

 

2013 08 26 - EtenZaterdag waren we uitgenodigd bij andere vrienden om te gaan eten en ook daar heb ik alleen maar positieve woorden voor. Zelfgemaakte pizza’s (njam), een goed glas wijn (volgens de proevers), heerlijk gezelschap en interessante conversaties.

 

We vervelen ons hier dus niet! Gelukkig maar …

Reacties welkom

