Picknick in het park

De saunatemperaturen zijn gelukkig voorbij, maar het blijft voorlopig mooi weer.

DSC_0030Met een stralende zon besloten mijn talenpartner en ik om onze routine om te gooien en te gaan picknicken. De bestemming was Parc de la Grange, een park waar ik al dikwijls naar gekeken heb, maar nog nooit door gewandeld heb.

Dat park ligt in een deel van de stad dat ik niet goed ken, dus ik  had op voorhand instructies voor de bus meegekregen. Bussen zijn niet mijn beste vriendjes, maar met wat voorbereiding zou ik er wel geraken!

Jammer genoeg was er wat misgelopen tijdens de communicatie en na twintig minuten wachten hadden we door dat we allebei aan een andere bushalte stonden … Gelukkig niet al te ver van elkaar, dus na tien minuten waren we herenigd.

P1040066En toen kon onze lunch beginnen. Met de warme zon, goed gezelschap en lekker eten kan ik me geen betere namiddag voorstellen.

Mijn Spaans ging wat minder die dag, maar goed, dat is maar een detail …

Een gedachte over “Picknick in het park

Reacties welkom

