De verlossing

De postbode was een paar dagen geleden de post nog aan het verdelen toen ik naar de les vertrok, dus moest ik wachten tot ik terugkwam om te zien welke rekeningen we mochten betalen.

Buiten een reclamekrant (die niet in onze brievenbus hoort omdat er een ‘geen GHI’-bordje op hangt) zat er tot mijn grote verbazing iets veel beter in dan facturen: mijn nieuwe verblijfs-/werkvergunning!

Allemaal samen: HOERA!

Vanaf nu ben ik dus 100% legaal inwoner én freelancer in Genève. Nu alleen nog klanten vinden…

 

PS: Omdat het zo een zoektocht was om dit in orde te krijgen, heb ik een overzicht gemaakt van de verschillende stappen die gevolgd moeten worden. Hopelijk kan het ooit iemand anders helpen die in dezelfde situatie terechtkomt.

2 gedachtes over “De verlossing

Reacties welkom

