Nieuwe ontdekkingen

Een nieuwe maand en dat betekent een nieuwe uitdaging. Deze keer ga ik opnieuw op ontdekkingstocht in de stad waar ik toch al bijna negen maanden woon en die ondertussen een plaatsje in mijn hart heeft weten te veroveren. In het begin, toen ik nog weinig anders om handen had, ging ik dikwijls op pad met mijn reisgidsen in de hand, maar na een tijdje minderde dat. Dat vind ik jammer, dus ik begin er gewoon opnieuw mee. Op mijn andere blog kan je mijn avonturen volgen, maar het is wel in het Engels (geen nood, ik hou het redelijk simpel, dus een woordenboek zal je niet nodig hebben).

In ieder geval, een van de wandelingen naar zo een nieuwe ontdekking was een interessante tocht op zichzelf.

Zo ontdekten we dat Lier nooit veraf is met zijn schapenkoppen…

P1020998

 

dat GAS-boetes hier nogal kwistig uitgedeeld zouden worden…

P1020997

 

en dat er constructies staan waarvan ik geen enkel idee heb waarvoor ze dienen (een vogelobservatorium?).

P1020996

 

Toerist in eigen stad zijn is de moeite waard…

Reacties welkom

