Op vakantie bij de “buren”

Het is ondertussen alweer een tijdje geleden dat ik nog iets geschreven heb, maar ik heb dan ook een goed excuus: vorige week was ik enkele dagen ziek (zware verkoudheid en ondertussen weer beter, dankjewel) en daarna moest ik studeren voor mijn examen Spaans (dat vandaag was en het is wel goed gegaan, dankjewel).

De belangrijkste update in die tijd is onze citytrip naar Lyon vorig weekend en ik laat de beelden gewoon voor zich spreken…

Place Bellecour. Merk ook op wat een prachtig weer het was!

De sfeerverlichting van de kerstmarkt die niet open was.

De dorst lessen in het Dikkenek-café.

Nog steeds in datzelfde café.

Prachtige avondwandeling.

Met de funiculaire naar Fourvière

… waar je een prachtig uitzicht hebt over de stad.

Uuuuuhm… geen commentaar.

De échte toverstok van Harry Potter (in het film- en miniatuurmuseum).

Maquette uit dat miniatuurmuseum.

Oooooooooh…

Reacties welkom

