Een globale update

  • Mijn teen is in orde. Hij geneest goed.
  • Na het teenincident heb ik ook nog pijn gehad aan mijn knie, die ik niet meer kon plooien. Op dezelfde urgentiedienst in de luchthaven dachten ze dat mijn meniscus misschien gescheurd was. Gelukkig was na drie dagen rust de pijn al minder en moet ik niet onder het mes.
  • Ons huis in Lier is verkocht.
  • We zijn getrouwd.
  • Het is mooi weer.
  • Gisteren zijn we bij de buren fondue gaan eten. Het was heel gezellig en ik merk dat ik telkens minder moeite heb om Frans te verstaan. Spreken is soms nog moeilijk, maar begrijpen lukt steeds beter.
  • Ik heb een website: www.mettenta.com
  • En ik zit op Twitter: @Mettenta

Dat was het wel, geloof ik…

4 gedachtes over “Een globale update

Reacties welkom

