Welkom zomer?

De zon ’s morgens

Ons balkon

Het is hier prachtig weer. ’s Morgens schijnt de zon op ons balkon en is het heerlijk om daar te genieten van de warmte. Gisteren was er bijna geen wolkje aan de lucht en ik vond dat een goed moment om vitamine D op te slaan. Dus ben ik in onze ligstoel gaan zitten en ben ik er na tien minuten uit opgestaan, omdat de zon echt brandde. Dat was niet verantwoord – zeker niet met mijn huid – en daarom ben ik gauw naar de supermarkt gewandeld om zonnecrème te kopen. Nadat ik me had ingesmeerd kon het braden opnieuw beginnen en dat heb ik een klein uurtje uitgehouden. Toen werd het echt te warm en ben ik maar terug naar binnen gegaan om aan mijn dagtaken te beginnen.

Het is heel de dag door warm geweest en dat heeft tot ’s avonds geduurd. Ideaal om eens tot aan de overkant van de rivier te wandelen en de watervallen van dichtbij te bekijken (er loopt een pad langs de rivier en je kan tot aan het water geraken). We zijn nog wat verder gewandeld en hebben genoten van het uitzicht en de natuur. Het was toen ongeveer 20.00 u en we liepen nog steeds in korte mouwen. Thuis zijn we op het balkon gaan zitten en hebben we verder genoten van de rust. Zalig.

Een vogelhuisje tussen alle bomen. Hoe schattig.

Vóór onze avondwandeling is onze verzekeringsagent op bezoek geweest en alles is nu in orde en getekend. We zijn dus volledig verzekerd. Het is verplicht om hier een assurance ménage et responsabilité civile af te sluiten, zodat je gedekt bent voor… tja, zowat alles eigenlijk. Onze agent heeft meer opgenoemd waarvoor we wel dan niet verzekerd zijn. Hij was heel vriendelijk, we hebben zijn kaartje, mogen hem altijd bellen bij vragen en hij komt graag langs als we dat nodig vinden. Over de klantenservice hebben we momenteel dus niet te klagen.

2 gedachtes over “Welkom zomer?

  1. liliane scherpenberg zegt:

    wat fijn dat jullie zo goed weer hebben hier is het slecht weer en zeer kil dus geniet er ginder maar van, groetjes xxx

Reacties welkom

