Yes!

Nog steeds ziek. Mijn neus loopt, ik heb hoofdpijn en moet hoesten. De verkoudheid is dus wat uitgebreid naar mijn keel en daardoor heb ik een rare stem. Zelfs Hubbie moest aan de telefoon vragen of hij wel naar het juiste telefoonnummer gebeld had.

Ik ben daarom ook niet naar buiten geweest, hoewel het ook vandaag heel mooi weer was. Dus geen avontuur vandaag, maar wel fantastisch goed nieuws: we hebben een appartement! Woehoe! Het is het appartement dat we zaterdag bezocht hebben. De eigenaars hebben ons dossier aanvaard et voilà. We kunnen er wel pas intrekken op 1 mei, dus we moeten voor volgende week nog iets tijdelijk zoeken. En volgens het internet is het hotel waar we nu zitten volledig uitverkocht en moeten we op zoek naar een alternatief.

Morgen moeten we langs het immokantoor gaan om het contract te tekenen en afspraken te maken en hopen we dat onze vragen beantwoord worden. En dan kan ik meer uitleg geven. Voorlopig volstaat het dat we binnenkort in ons nieuwe appartement wonen! Slaapwel.

2 gedachtes over “Yes!

Reacties welkom

